Greetings from Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu Greetings from Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu

Greetings from Oslo

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

09 Augustus 2009 | Noorwegen, Oslo

Wat leuk, al die reacties. En we zijn niet eens zo ver weg als andere keren... Maar wel gezellig, hoor!

Hoogtepunt van de afgelopen dagen was absoluut een tochtje over een van de gletschers, compleet met spikes en pikhouweel, met z'n allen aan een touwtje!

Wij zijn vandaag in Oslo aangekomen en staan hier twee nachtjes. Dus genoeg tijd om de stad te verkennen. Waarschijnlijk ook meteen de laatste stop in Noorwegen, zodat we ook nog de tijd hebben om Kopenhagen (en hopelijk voor mij ook nog een dierentuintje in Denemarken) op de terugreis te bezichtigen. En daarna kunnen we dan op ons gemakkie terug naar huis.

Marieke, via deze weg nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.
Ome Kees: voor morgen alvast van harte met je verjaardag!

Groetjes, Niek en Nina

• 09 Augustus 2009 - 15:51

Laura:

Nog een paar mooie dagen in Oslo. Ook Denemarken heeft mooie plaatsjes. Bekijk de zeemeermin maar eens. Hebben jullie nog elanden gezien?
    In ieder geval: tot ziens in Nederland.
    Toon en Laura

• 10 Augustus 2009 - 18:50

Ome Kees:

Dank Je, Jammer dat jullie er niet bij konden zijn.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.Ik denk terug aan mijn ervaring met de Camper, het geeft een vrij gevoel en je hebt alles bij de hand.
    Heel veel plezier nog.

• 10 Augustus 2009 - 19:32

Yolanda:

Dichtbij of ver weg, mensen op reis zijn altijd leuk om te volgen. Wel vet avontuurlijk hoor, met pikhouweel enzo.
    Veel plezier nog in Oslo en Kopenhagen (en de rest van Denemarken waar je doorheen komt)!
    In Kopenhagen is in ieder geval genoeg te zien! Tot in Nederland weer. Liefs, Yo

• 11 Augustus 2009 - 20:15

Anouk:

Klinkt goed sportievelingen! Fijn dat de camper ook meewerkt en dat er weer een vlaggetjes bij staat! Jeuh!! Heb nog veel fun! Liefs