Chimpansees - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu Chimpansees - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu

Chimpansees

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

21 November 2011 | Oeganda, Kampala

Even kort een berichtje vanuit prachtig Uganda. Wij genieten hier volop: nagenieten van de geweldige bruiloft en hier genieten van de prachtige natuur. We zijn eerst in Murchison Falls geweest waar we enorme aantallen dieren hebben gezien. Hoogtepunt was leeuwin met vier welpen. Tweede hoogtepunt was een geweldig berichtje bovenaan de Murchison Falls: Luuk is geboren! Nogmaals van harte gefeliciteerd!!

Daarna zijn we doorgegaan naar Kibale Forest. Daar hebben we een swamp walk gedaan met VEEL apen en VEEL vogels. Maar de topper was toch wel de chimp walk, waar we een groep van 40-50 chinpansees hebben gezien. Eerst in de boom, daarna voor onze neus naar beneden komend en daarna nog een keer de weg overstekend. Echt een gewedlige ervaring, je voelt je helemaal 1 met de natuur!

Nu gaan we door naar Queen Elizabeth NP.

Hopelijk tot snel weer!

Groetjes,
Fam. Romme oftewel Niek en Nina

• 21 November 2011 - 11:14

Maya:

We hebben allemaal zitten wachten op jullie bericht. Fijn om te horen dat jullie het zo geweldig maken. We kijken uit naar nog meer over jullie reis.

• 21 November 2011 - 11:24

Kees En Toos.:

Hallo Nina en Niek.

leuk iets te horen .
    Jullie genieten nog maar verder van je reis.Zijn straks benieuwd naar de foto's.

Groetjes uit Eersel.:lol: :lol:

• 21 November 2011 - 11:42

Pa:

Een woord.
    "Geweldig"

Geniet ervan.

• 21 November 2011 - 14:32

Annemieke En Ruud:

Klinkt geweldig! En de eerste foto's van de bruiloft zagen er ook super uit. Geniet maar goed van de mooie natuur en wilde dieren. Wij vliegen morgen naar kuala lumpur, nog een weekje maleisie en singapore, dan zit het er voor ons weer op! Groetjes!

• 21 November 2011 - 14:44

Laura:

Super zeg, al die dieren. Maak er maar mooie foto's van. Dan kunnen wij er straks ook van genieten. Nog een fijne vakantie en de groeten van Toon en mij.

• 22 November 2011 - 13:14

Fam. Maas:

Hallo familie Romme,

goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben! Het moet een geweldige reis zijn, en wat een luxe met een prive gids!

Vandaag de postbode gesproken, die vertelde ook dat jullie het zo goed hebben.

Hier gaat alles goed. Luuk doet het geweldig en is een erg tevreden baby. En mijn herstel gaat ook iedere dag beter.

Geniet van de mooie reis en tot gauw.

• 23 November 2011 - 12:34

Rian Heijmans:

Hoi fam Romme klinkt goed!!
    Wow lijkt me allemaal heel spannend om leeuwen in `t echt te zien,
    en zoveel chimps voor je neus.
    geniet ze nog!!! groetjes Rian

• 23 November 2011 - 12:43

Maartje Van De Ven:

GAAF! leeuwen! Duidelijk hebben jullie mij overtuigd om hier ook eens op vakantie te gaan :) geniet er volop van! En ook van elkaar :) Dikke knuffel van je ex-collega Maartje!

• 23 November 2011 - 21:02

Anouk:

Wauwwww! Hoe gaaf allemaal, hopelijk komen de zilverruggen ook in zo'n grote getale zo dichtbij! Geniet! Veel lfs