Bijna naar huis!! - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu Bijna naar huis!! - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis!!

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

09 September 2005 | Kameroen, Douala

De laatste uurtjes in Kameroen zijn aangebroken en ik heb nu echt zin om naar huis te gaan! Maar eerst nog even kort wat over de afgelopen dagen:
Vanaf Kumba zijn we doorgereisd naar Nyasoso, een dorpje aan de rand van Mount Kupe. Het Women's centre waar we verbleven was perfect, heerlijk eten en fijne kamers. De berg zelf viel een beetje tegen, er was eigenlijk niks anders te zien dan de regenwouden die we in Korup al hadden gezien, dus dat was een beetje een tegenvaller.
Daarna zijn we verder gereisd naar Kribi en dat was echt de moeite waard! Ons hotelletje lag meteen aan de zee, vanuit de hotelkamer was je in twee stappen op het strand. Het zeewater was lekker warm, en de golven megahoog, dus dat was echt even lekker vakantie houden. We hebben ook nog een boottochtje gemaakt naar een pygmee-dorp. Het boottochtje was wel relaxed, maar het dorpje viel een beetje tegen, en de mensen leken wel acteurs zoals ze hun dansje opvoerden. Aan zee kon je wel heerlijk vis en garnaaltjes eten, dus dat was weer smullen voor mij.
Nu zijn we weer in Douala, morgen om 23.30u vertrekt het vliegtuig, dus dan kan ik alweer bijna van alle luxe van Nederland genieten!

Groetjes van Nina!

• 09 September 2005 - 17:44

Paula:

Nina,wij hebben genoten van je reisverslag, een goede reis terug en groeten aan de anderen, tot in Eersel. Jan en Paula.

• 10 September 2005 - 08:03

Gerry:

Ik zal het missen, al die verhalen, maar zal ook weer blij zijn als jullie je voeten op de (Belgische) Nederlandse grond hebben staan. Welkom thuis.

• 10 September 2005 - 08:24

Laura:

Nina, Niek, Harry en Tijs,
    Ik wens jullie een goede reis terug en hoop jullie gezond en wel te zien op zondag!

• 10 September 2005 - 08:55

Kimmie!:

Heej Ninani!

Nou ik verheug me alweer op jullie thuiskomst hoor! Eindelijk weer al mijn vrindinnetjes compleet...heerlijk! Goede reis en tot gauw :)

Liefs van Kim

• 10 September 2005 - 10:31

Tante Mia:

Wij wensen jullie allemaal een goede reis naar huis.Tot zondag!
    Groetjes van ons!!

• 10 September 2005 - 12:49

Rick:

Hee Nina, een goeie reis naar huis gewenst. Je verslagjes waren leuk om te lezen. Ik verheug me mede door je verhalen er al helemaal erop om over ruim een maand ook af te reizen naar Kameroen :) (al gaan wij maar 3 weken)

• 11 September 2005 - 08:16

Kees&Toos:

Hopende op een goede terugreis, zien jullie wel weer vanmiddag thuis.
    Zijn toch wel benieuwd jullie weer samen terug te zien.

Groetjes van ons alle

• 12 September 2005 - 18:48

Annemieke:

Eindelijk weer thuis!
    Jeetje wat is die tijd gevlogen.
    Ik heb in ieder geval genoten van al je verhalen, tijd om verder te gaan met de mijne ;)
    Veel plezier weer terug in nederland (je zal de luxe zeker wel gemist hebben! ;) )
    Groetjes Annemieke