Agra - Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu Agra - Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van Nina Romme - van Moll - WaarBenJij.nu

Agra - Taj Mahal

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

29 Juli 2010 | India, Agra

Na de smerige, stinkende, met troep volliggende straten van Jaipur, is Agra echt een verademing. Redelijk schoon, niet te druk en geen stank. Het hotel is de eerste met een warme douche, ook best fijn.

In Jaipur was het erg leuk om bij het Indiase gezin te gaan eten. Ik werd wel even met mijn neus op de feiten gedrukt toen bleek dat de dochter al uitgehuwelijkt was zonder dat ze het wist. Het meisje ging vol goede moed naar school en wilde graag een engineer worden. Vrouwelijk, technisch geschoolden, wij zitten erom te springen! Maar zij zal gewoon eindigen als 'vrouw van' en niet meer dan dat. Wat een toekomst...

Vanochtend zijn we weer aardig de toerist uit gaan hangen. 's Ochtends vroeg zijn we naar de zonsopgang bij de Taj Mahal gaan kijken. Hoewel je het plaatje al eerder gezien hebt, bleef het toch een erg indrukwekkend gebouw. Wat een man al niet voor zijn geliefde kan doen, haha. Vanmiddag gaan we nog even naar de baby Taj (kleine uivoering) en vanavond vanaf de andere kant van de rivier de zonsondergang bekijken met de Taj Mahal als prachtig decor.

Morgen gaan we een lange busrit van 12 uur tegemoet naar Kajuraho. Eens kijken wat we daar weer tegen komen!

Groetjes en tot de volgende keer,
de Nini's

• 29 Juli 2010 - 07:14

Laura:

Weer een ervaring rijker. Zo waardeer je weer eens welke mogelijkheden en kansen we hier hebben!
    Geniet er maar van en veel plezier.

• 29 Juli 2010 - 07:49

Anouk:

Lieve Ninin's,

Mooie verhalen weer! Have fun bij de Indiase kamasutra... Zoek de op z'n kop hangende man met 3 vrouwen ;).
    Liefs, Anouk

• 29 Juli 2010 - 08:30

Maya:

Hoi Nina en Niek,
    Toch een heel andere wereld dan hier, zowel letterlijk als figuurlijk. Wij volgen jullie via de computer en krijgen zo een indruk van dit land. Geniet er van en tot de volgende keer.

• 29 Juli 2010 - 10:19

Auntie:

geniet maar fijn verder ik ga me met jullie mama een dagje vermaken. op duizel kermis alle prijzen uit de tent gekaapt haha ook de groeten van oompje en natuurlijk van mij